En ollut koskaan ajatellut tekeväni omaa blogia. Olen kuitenkin hulluna leipomiseen ja ruoanlaittoon, ja tajusin, että haluan jakaa osaamistani ja reseptejäni. Ohjeet olen kaivanut jostain äidin vanhoista kätköistä, lehdistä, netistä tai kirjoista. Olen muokannut montaa ohjetta vähän omaan makuun sopivammaksi tai helpommaksi.

Omista mieltymyksistä jos puhutaan, olen hulluna juustokakkuihin. Ne on usein helppo tehä, ja en ole ikinä mokannut juustokakkua. Minulla onkin vino pino juustokakkuohjeita, ja laitan sivulle niistä osan. Pidän myös erilaisten sämpylöiden sun muiden leipien leipomisesta, ja tottakai mausta, joten niitäkin löytyy runsaasti. Keitot ovat kanssa herkkua :D

Yritän saada jokaiseen reseptiin jonkinnäköisen kuvan, mutta osa jää kyllä ilman kuvaa. En kuitenkaan ota googlesta mitään satunnaista kuvaa, vaan haluan, että kuvassa on itse ruoka kuvattuna, jotta saatte mahdollisimman selvän kuvan, minkälainen ruoka tai leivos tulee olemaan.

Nauttikaa resepteistäni!! =)